Case study

A QRmaint bevezetése a Varsói Testnevelési Akadémián

A rendszer zökkenőmentesen működik. Csapataink reakcióideje jelentősen csökkent. Ez sokkal jobb kommunikációs modell, mint a telefon, a hibák kártyákra való felírása vagy a memorizálás.

Maciej Hartfil – A varsói Testnevelési Akadémia kancellárja

QRmaint nagy léptékben is működik

A Varsói Testnevelési Egyetem bevezette a QRmaint alkalmazást, amely sokkal könnyebbé teszi az alkalmazottak és 30 egyetemi ingatlan kezelését.

A Varsói Testnevelési Egyetem 2019 áprilisában vezette be a QRmaint alkalmazást. Egy év használat után az egyetem vezetőségének egyértelmű véleménye van róla: működik, és nagyszerűen működik!

– A rendszer problémamentesen működik. Sajnos nem használjuk ki az összes funkcióját, főként hibák jelzésére használjuk – mondja Maciej Hartfil, a varsói AWF kancellárja. – Csapataink reakcióideje jelentősen lerövidült – hangsúlyozza Hartfil.

– A kisebb hibák javítási ideje ma már egy-két óra, ráadásul a rendszerben készként van megjelölve. A kevésbé sürgős dolgokat később javítjuk. Minden feladathoz tartozik egy státusz, így tudjuk, hogy milyen szakaszban van. A kiegészítő információk, például a felszerelés hiányáról vagy egy alkalmazott betegségéről, visszajelzést adnak, amire mindenkinek szüksége van, ha a javítás késik – mondja Waldemar Kramek, az AWF műszaki osztályának koordinátora. – Az információáramlás szisztematikussá teszi a jelentéseket és a javításokat, és az alkalmazottak, mind a jelentést készítő szakemberek, mind a technikusok tudják, hogy egy adott jelentés milyen szakaszban van.

A hibák bejelentését főként az egyes épületek vezetői és adminisztrátorai, valamint az egyetem egyes tanszékeinek vezetői teszik: informatikai, adminisztrációs, beruházási, felújítási, de titkársági és biztonsági dolgozók is – mindannyian, összesen 374 fő fér hozzá a QR-alkalmazáshoz. Azonban az egyetemen bárki, még ha nem is fér hozzá az alkalmazáshoz, bejelentheti a hibát a speciális linken elérhető űrlap segítségével.

A megvalósítás kezdete

– A kezdetek nehézkesek voltak. Az embereknek problémáik voltak az új rendszerre való átállással, azzal, hogy már senkit sem lehet felhívni, csak begépelni a rendszerbe; előfordult, hogy elvesztették a fiókjukhoz tartozó jelszavakat – mondja Hartfil. – A technikai munkatársaink többsége már elég idős, és a technológiai problémák gondot okoztak nekik, de idővel megismerték a rendszert, meggyőződtek róla és használják. Ez sokkal jobb kommunikációs modell, mint a telefon, a kártyákra írás vagy a memorizálás .

A Testnevelési Akadémia kancellárja megjegyzi, hogy a QR-kódok érdekes lehetőséget kínálnak a rendszerben. – Ha az egész egyetemet lefednénk velük, még könnyebb lenne hibát bejelenteni, akkor csak be kell szkennelni a kódot a helyszínen, és jelentést kell küldeni – teszi hozzá Hartfil.

A QRmaint rendszert folyamatosan modernizálják, új jelentésformák és szűrési módszerek jelennek meg. Sok közülük folyamatosan készül, az egyes felhasználók igényei szerint.

Daniel Kiełbowicz a QRmaint-től hangsúlyozza, hogy a varsói AWF az első ügyfél a közintézményi szegmensből, és az első, amely ilyen nagy ingatlanbázissal rendelkezik (30 épület 60 hektáron). A QRmaint CMMS rendszere kiválóan teljesített és továbbra is teljesít, még ilyen nagyszámú felhasználó mellett is.

– A nagy szervezetek, mint például az egyetemek, sajnos nem rendelkeznek saját rendszerekkel a kommunikáció javítására. Az AWF példája jól mutatja, hogy a QRmaint alkalmazás mennyire betölti ezt a hiányt – mondja Daniel Kiełbowicz.

tło

Könnyű elkezdeni a QRmaint használatát

És 14 napig ingyenes. Nincs hitelkártya, nincs kötelezettségvállalás.